Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

asystenta

Katedra Marketingu Wydział Zarządzania

REKTOR

UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
ogłasza konkurs na stanowisko

A S Y S T E N T A

w Zakładzie Strategii Marketingowych w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ

Kandydat na ww. stanowisko powinien spełniać wymogi art. 113, art. 116 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021r., poz.478) oraz Statutu Uniwersytetu Łódzkiego.

Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria merytoryczne:

Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria merytoryczne:

  • uzyskany tytuł magistra w dziedzinie nauk społecznych;
  • zainteresowania badawcze w zakresiezarządzania i marketingu strategicznego, e-marketingu, marketingu usług oraz zachowań konsumenckich;
  • posiadać dorobek publikacyjny z zakresu marketingu, e- marketingu, marketingu usług oraz bankowości elektronicznej z wykorzystaniem własnych badań empirycznych (co najmniej 6 publikacji w wydawnictwach uwzględnionychprzez MNiSW);
  • posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu podstaw marketingu, badań marketingowych, nowoczesnych technologii w marketingu prowadzonych w języku polskim oraz prowadzenia zajęć dydaktycznych z foundations in marketing, market research, marketing communication, qualitative research in marketing w języku angielskim;
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku;
  • udział w co najmniej 6 konferencjach naukowych (krajowych/ zagranicznych);
  • udokumentowane co najmniej pięcioletnie doświadczenie w praktyce gospodarczej na stanowiskach związanych z marketingiem zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym;
  • posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w opracowaniu, rozwoju oraz koordynacji projektów badawczych i badań rynku;
  • posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w tworzeniu, rozwoju oraz koordynacji programów szkoleniowych oraz programów edukacji w biznesie.

Dodatkowymi atutami będą:

1.zagraniczny staż naukowy,

2.znajomośćobsługi programów SPPS, Statistica oraz Nvivo,

3.doświadczenie w organizacji oraz koordynacji seminariów, konferencji i warsztatów o charakterze akademickim.

Zgłoszenia na konkurs należy dostarczyć lub przesłać na adres:

Wydział Zarządzania UŁ

Katedra Marketingu

ul. Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź

pok. 236 (tel. kontaktowy 42 635 52 05)

e-mail: km.wz@uni.lodz.pl

do dnia 22.10.2021 r. (w przypadku przesyłki liczy się data stempla pocztowego).

Do zgłoszenia konkursowego należy dołączyć:

  • Podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora Uniwersytetu Łódzkiego;
  • Kwestionariusz osobowy;
  • Życiorys;
  • Odpis dyplomu magistra;
  • Informacje o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym wraz z wykazem publikacji naukowych;
  • Zobowiązanie do podjęcia zatrudnienia w Uniwersytecie Łódzkim jako podstawowym miejscu pracy i w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Oświadczenie kandydata, że spełnia wymogi określone w art. 109 ww. ustawy;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. Nr 133 poz. 883);
  • Dokumenty potwierdzające wymagania określone w ogłoszeniu.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 29.10.2021 r.

Koszty związane z przybyciem na posiedzenie Wydziałowej Komisji Konkursowej pokrywa zainteresowany.

Wygranie konkursu nie jest gwarancją zatrudnienia.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 23 września 2021 Termin nadsyłania ofert: 22 października 2021 Termin rozstrzygnięcia: 29 października 2021
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu Miasto: Łódź Stanowisko: asystenta Dyscyplina naukowa: nauki o zarządzaniu i jakości Wymiar godzinowy: pełny etat
Wyniki konkursu: 1. Wyniki konkursu