Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

asystent

Katedra Marketingu Wydział Zarządzania

REKTOR

UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO
ogłasza konkurs na stanowisko

ASYSTENTA

w Zakładzie Strategii Marketingowych w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ

Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria merytoryczne:

  • uzyskany tytuł magistra;
  • zainteresowania badawcze w zakresie marketingu, nowych technologii i marketingu cyfrowego;
  • posiadać dorobek publikacyjny z zakresu marketingu, nowych technologii i marketingu cyfrowego (co najmniej 2 publikacje w postaci artykułu lub rozdziałów monografii w wydawnictwach uwzględnionych na aktualnej liście MNiSW, w tym minimum 1 w języku angielskim);
  • posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu podstaw marketingu i zarządzania klientami;
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku (dla obcokrajowców);
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku;
  • udział w co najmniej 2 konferencjach naukowych i biznesowych, w tym minimum 1 o zasięgu międzynarodowym.

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość narzędzi analityki webowej: Google Analytics, Brand24, SoTrender, HootSuite;
  • udokumentowana aktywność w Samorządzie Studenckim lub Doktoranckim;
  • udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z marketingiem cyfrowym.

Zgłoszenia na konkurs należy dostarczyć lub przesłać na adres:

Wydział Zarządzania UŁ

Katedra Marketingu

ul. Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź

pok. 236 (tel. kontaktowy 42 635 52 05)

e-mail: km.wz@uni.lodz.pl

do dnia 7.08.2022 r. (w przypadku przesyłki liczy się data stempla pocztowego).

Do zgłoszenia konkursowego należy dołączyć:

  • Podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora Uniwersytetu Łódzkiego;
  • Kwestionariusz osobowy;
  • Życiorys;
  • Odpis dyplomu magistra;
  • Informacje o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym wraz z wykazem publikacji naukowych;
  • Zobowiązanie do podjęcia zatrudnienia w Uniwersytecie Łódzkim jako podstawowym miejscu pracy i w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Oświadczenie kandydata, że spełnia wymogi określone w art. 109 ww. ustawy;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. Nr 133 poz. 883);
  • Dokumenty potwierdzające wymagania określone w ogłoszeniu.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 5.09.2022

Koszty związane z przybyciem na posiedzenie Wydziałowej Komisji Konkursowej pokrywa zainteresowany.

Wygranie konkursu nie jest gwarancją zatrudnienia.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 8 lipca 2022 Termin nadsyłania ofert: 7 sierpnia 2022 Termin rozstrzygnięcia: 5 września 2022
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu Miasto: Łódź Stanowisko: asystent Dyscyplina naukowa: nauki o zarządzaniu Wymiar godzinowy: pełny etat
Wyniki konkursu: 1. wyniki konkursu 2022_KM_1