Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

Centrum Informatyki Administracja

Centrum Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego zatrudni Specjalistę ds. wsparcia technicznego IT

Opis stanowiska

Pracownik w dziale wsparcia technicznego IT i utrzymania sieci komputerowych.

Oczekiwane Umiejętności

  • Minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT – w tym staże, praktyki
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
  • Dobra znajomość systemu MS Windows
  • Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Skype, Lync oraz funkcji programów MS Word, MS Excel
  • Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Umiejętności interpersonalne (komunikacja, otwartość, empatia)
  • Dobra organizacja własnej pracy

W zakres obowiązków wchodzić będą:

  • zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, sieci komputerowych
  • wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
  • instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne)


Co oferujemy

  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia poprzez uczestnictwo w dużych projektach,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującej stabilne i atrakcyjne zatrudnienie,
  • System premiowy i bonusowy,
  • Pracę w zespole ludzi przyjaznych, zaangażowanych i z dużym doświadczeniem,
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. karta FitProfit, dofinansowanie wypoczynku pracownika i członków rodziny, dofinansowanie zakupu biletów na imprezy kulturalne, dofinansowanie przedszkola dla dzieci, pracowniczy program emerytalny, kasa zapomogowo-pożyczkowa, pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie zajęć sportowych).

Oferty proszę przesyłać na adres: ci@uni.lodz.pl w terminie do dnia 29 lutego 2020 roku

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 22 listopada 2019 Termin nadsyłania ofert: 17 stycznia 2020
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Administracja, Centrum Informatyki Miasto: Łódź Stanowisko: Specjalista ds. wsparcia technicznego IT Wymiar godzinowy: pełen etat