Oferty pracy w UŁ

W tej sekcji znajdą Państwo oferty pracy na Uniwersytecie Łódzkim. Informacje wprowadza i aktualizuje Dział Spraw Pracowniczych UŁ.

asystent

Katedra Marketingu Wydział Zarządzania

UNIWERSYTET ŁÓDZKI
ogłasza konkurs na stanowisko

ASYSTENTA

w Zakładzie Badań Marketingowych w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ

Kandydat na ww. stanowisko powinien spełniać wymogi art. 113, art. 116 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018r., poz. 1668) oraz Statutu Uniwersytetu Łódzkiego przy uwzględnieniu art.246 ust.5 ustawy z dnia 3 lipca 2018 r. – Przepisy wprowadzające ustawę prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2018 r., poz. 1669).

Kandydaci powinni spełniać następujące kryteria merytoryczne:

  • uzyskany stopień magistra w dziedzinie nauk społecznych;
  • zainteresowania badawcze w zakresie nowych technologii, transformacji cyfrowej i badań marketingowych w obszarze gospodarki cyfrowej;
  • posiadać dorobek publikacyjny z zakresu marketingu, gospodarki cyfrowej, nowych technologii z wykorzystaniem własnych badań empirycznych (co najmniej 4 publikacje w wydawnictwach uwzględnionych na aktualnej liście MNiSW);
  • posiadać doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć dydaktycznych z zakresu podstaw marketingu, badań marketingowych, technologii cyfrowych;
  • biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, niezbędna do prowadzenia zajęć dydaktycznych, przygotowywania tekstów naukowych oraz wygłaszania referatów konferencyjnych w tym języku;
  • udział w co najmniej 5 konferencjach naukowych i biznesowych;
  • udokumentowane co najmniej roczne doświadczenie w praktyce gospodarczej na stanowiskach związanych z marketingiem zarówno wewnętrznym jak i zewnętrznym.

Dodatkowymi atutami będą:

  • znajomość i obsługa programu do analizy statystycznej danych SPSS Statistics;
  • udokumentowana aktywność w ruchu studenckim (studenckie koła naukowe, samorząd studencki);
  • znajomość narzędzi analityki webowej (w szczególności Google Analytics).

Zgłoszenia na konkurs należy dostarczyć lub przesłać na adres:

Wydział Zarządzania UŁ

Katedra Marketingu

ul. Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź

pok. 236

e-mail: km.wz@uni.lodz.pl

do dnia 2.07.2020 r. (w przypadku przesyłki liczy się data stempla pocztowego).

Do zgłoszenia konkursowego należy dołączyć:

  • Podanie o zatrudnienie skierowane do J.M. Rektora Uniwersytetu Łódzkiego;
  • Kwestionariusz osobowy;
  • Życiorys;
  • Odpis dyplomu magistra;
  • Informacje o dorobku naukowym, dydaktycznym i organizacyjnym wraz z wykazem publikacji naukowych;
  • Zobowiązanie do podjęcia zatrudnienia w Uniwersytecie Łódzkim jako podstawowym miejscu pracy i w pełnym wymiarze czasu pracy;
  • Oświadczenie kandydata, że spełnia wymogi określone w art. 109 ww. ustawy;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. Nr 133 poz. 883);
  • Dokumenty potwierdzające wymagania określone w ogłoszeniu.

Termin rozstrzygnięcia konkursu: 15.09.2020r.

Koszty związane z przybyciem na posiedzenie Wydziałowej Komisji Konkursowej pokrywa zainteresowany.

Wygranie konkursu nie jest gwarancją zatrudnienia.

Klauzula dla kandydata do pracy

Informacje

Data ogłoszenia: 3 czerwca 2020 Termin nadsyłania ofert: 2 lipca 2020 Termin rozstrzygnięcia: 15 września 2020
Instytucja: Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingu Miasto: Łódź Stanowisko: asystent Dyscyplina naukowa: nauki o zarządzaniu i jakości Wymiar godzinowy: pełny etat
Wyniki konkursu: 1. wyniki konkursu 2020_KM_1-1